poniedziałek, 8 czerwca 2015

Witam! Witam!

Witam serdecznie wszystkich kolekcjonerów, jestem świeżo upieczonym "zbieraczem" autografów. Mam 19 lat więc wydaje mi się że stosunkowo dużo jak na takie hobby (przynajmniej jeżeli chodzi o środowisko blogspot'a). Swoją przygodę zacząłem raptem 2 tygodnie temu więc można powiedzieć że blog jeżeli chodzi o poziom raczkuje, zupełnie jak ja w tej kwestii :) .Myślę jednak że z czasem osiągniemy jakiś pułap, sam jako tako ogarnąłem podstawowe zasady zbieractwa więc myślę że jestem na dobrej drodze po doświadczenie i dużą kolekcję. Jako początkujący liczę na Wasze wsparcie w niektórych sprawach, myślę że wspólnymi siłami uda nam się zgromadzić liczną kolekcję, jeżeli będziemy sobie pomagać i utrzymywać kontakt w różnych kwestiach, będzie dobrze. ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz