piątek, 17 lipca 2015

Mario Gomez + Druga paczka od Bayernu

Ostatnimi czasy zawitało u mnie sporo autografów, pierwsze 3 pochodzą z wymiany, są to Mario Gomez, Sokratis oraz Tomasz Jodłowiec. Na autografie tego pierwszego zależało mi najbardziej i cieszę się że jestem w jego posiadaniu, to jeden z ważniejszych grafów w mojej kolekcji. Przyszła do mnie także druga już przesyłka z Bayernu w której dostałem 8 autografów, osoba która pakowała i wybierała karty do wysyłki chyba nie kierowała się listem załączonym do koperty, ponieważ dostałem kilka powtórek: Neuera, Boatenga i Starke, oraz kilka autografów o które nie prosiłem, ale mimo wszystko się z nich cieszę bo miałem o nie prosić w trzecim liście. :) Powtórki wymieniłem, a za co? Przekonacie się przy następnym wpisie. PS. Do działu z adresami e-mail wjechał właśnie jeden nowy, zapraszam do wymiany. ;)

2 komentarze:

  1. hej ! To mój nowy blog, dodałam do polecanych, liczę na rewanż ! ;)
    http://autografy-patrycji-jablonskiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń