poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Mączyński, Wiesław Wszywka, Błaszczykowski z wymiany.

Na przekór niedowiarkom że Wisła nie przekazuje listów - Krzysztof Mączyński. Jest to pierwsza odpowiedź ze wszystkich listów które wysyłałem w trakcie zamieszania posta "Listy idą w Polskę", o dziwo najmniej spodziewana, ponieważ rokowałem że jest to list na który mogę nie dostać odpowiedzi, a dostałem ją po 3 tygodniach. Na wymianę idą dwa autografy ze zdjęcia (te niżej), w kwestii wymiany proszę pisać na mojego maila lub przeszukać najpopularniejsze grupy o tematyce autografów na facebook'u, tam zawsze najpierw ogłaszam wymianę.
Oprócz tego dostałem 5 podpisanych zdjęć od Wiesława Wszywki, gwiazdy internetowego programu "Kopsnij Drina" którego wyświetlenia przelicza się na miliony. Niestety nie zrobiłem zdjęcia przed wymianą, sprzedażą oraz rozdaniem autografów. Zrobiłem jedno szybkie aby pochwalić się koledze ale było rozmazane i brzydkie. Ale w zamian załączam mój ulubiony odcinek :D Kto nie zna, zapraszam do zapoznania się z tym sympatycznym Panem. Na wymianę zostały mi 3 zdjęcia, jeśli ktoś jest zainteresowany wyślę na priv. Na odpowiedź czekałem 2 tygodnie.
Ostatnią zdobyczą ostatnich polowań jest Jakub Błaszczykowski na karcie Borussii z sezonu 2014/15. Pochodzi z wymiany za Zbigniewa Bońka, wymieniłem się z Sarą którą serdecznie pozdrawiam. ;) Sam wcześniej wysłałem list do Kuby na adres Dortmundu, ale wiem że Borussia dysponuje już nowymi kartami, i warto być w posiadaniu tej starszej. Na odpowiedź jeszcze czekam...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz